Colesterolul

Posted on November 4, 2009

0


Se maninca prea multa carne, Grăsimi si Dulciuri

Incepind de prin anii ’50, alimentatia noastra sa modificat profund, iar statisticile de pretutindeni arata ca se maninca prea multa carne, Grăsimi sau Dulciuri.
Acelasi in timp, numarul celor afectati de maladii cardiovasculare este in crestere, acest lucru constituind una dintre cauzele principale ale mortalităţii intr-o serie de tari occidentale.
Medicii au lansat deja al ONU semnal de alarma si toata lumea a inceput sa evite grasimile.
Pe de alta parte, probleme au aparut alte Deja, intrucit grasimile si chiar si colesterolul insusi sint totusi indispensabile pentru o buna functionare organismului.

Cele doua feluri de colesterol

Diferentele de comportament manifestate de colesterol sint determinate de PROTEINA de care este legat.

Lipoproteinele colesterolul sint cele de îngrijire transporta în circulatie Sistemul nostru.
Cele de joasă densitate – LDL (proteine de joasă densitate) transporta aproximativ 65 la suta din colesterolul sangvin, fiind responsabile de depunerile din artere.
Lipoproteinele de inalta densitate – HDL (proteine de mare densitate) un Sint fel de eroi, Deoarece ele distrug depozitele de Grăsimi de pe vasele sangvine si asigura Circulaţia colesterolului, fara o bloca arterele.

Care colesterolului sint Părţile bune ale

Toata lumea stie ca Responsabil de atacurile vasculare, Ateroscleroza si o Multime de alte boli nu este altul decit colesterolul.
Mai putina lume vorbeste insa de Rolul lui esenţiale în Mentinerea Starii de Sanatate un organismului.
În timp ce colesterolul în excès Este, intr-adevar, pericol ONU, lipsa lui este la fel de periculoasa.
El Contribuie la carbohidratilor metabolizarea, intra in componenta tuturor membranelor din organism, este necesar pentru Producerea hormonilor sexuali masculini si feminini, iar cel existent in piele este convertit, sub actiunea razelor de soare, în vitamina D.

Cum folosim grasimile din alimentatie

O buna alimentatie anti-colesterol nu inseamna deloc o alimentatie fara Grăsimi, ci din contra.
Este esential ca acestea sa fie insa alese în judicioase mod.
Mentinerea ratiei zilnice de sub Grăsimi Valoarea de 20-30 la suta din totalul caloriilor este vitala pentru Mentinerea în limite normale o colesterolului.
În timp Acelasi, Cantitatea de Grăsimi satura nu va depasi 10 la suta.
Grasimile satura provin, cu mici exceptii, din surse animale, iar grasimile animale contin colesterol.
Pe de alta parte, chiar daca ONU aliment nu contine colesterol, acest lucru nu inseamna ca el nu contine Grăsimi.
Se vor consuma deci alimente ce contin Grăsimi nesaturate, cum ar fi: pestele gras (somon, hering), Untura de peste, ficatul de Gisca sau rata, uleiuri polinesaturate (rapiţã, Floarea-soarelui, porumb) si mononesaturate (masline, alune) .
Grasimile satura vor fi evitate: carnea grasa, mezelurile, untul si produsele de patiserie, carnea fiind inlocuita, pe cit posibil, cu peste.

Cum e la francezi

Statisticile din Occident arata ca Francezii sint printre cei mai mari consumatori de Dar Grăsimi,, în acelasi timp, ei sint cel mai putin atinsi de maladiile cardiovasculare.
Acest paradox ia facut pe cercetatori sa inceteze vinatoarea colesterolului si pactizarea cu el.

Dupa cum se stie, antioxidantii neutralizeaza radicalii liberi, diminuind Astfel Riscurile maladiilor cardio-vasculare.
Printre antioxidantii cei mai puternici se numara polifenolii, de îngrijire se gasesc mai ales in simburii de struguri si in .. Vinul Rosu.
Acesta este, fara indoiala, unul dintre factorii ce explica Paradoxul francez: doua sau trei pahare de vin rosu pe zi (nu mai mult) asigura o cantitate suficienta de antioxidanti.

Ce alte alimente si nutrimenti reducere Nivelul de colesterol

Printre alimentele de îngrijire reducere Nivelul de colesterol se numara: cerealele complete, îngrijire permite evacuarea colesterolului în excès la nivel intestinal, vegetalele din familia cruciferelor (conopida), vinetele, lintea, fasolea, soia, ceapa si usturoiul.
Licopenul continut in tomate este de asemenea foarte ONU antioxidante eficient, mai ales daca tomatele sint fierte.
Fructele si legumele contin si ele Principalele vitamine antioxidante: provitamina A, Vitamina C si vitamina E.
Cresterea colesterolului e generata si de alti Factori

Colesterolul nostru nu provine numai din alimentatie.
Ceea ce absorbim noi reprezinta doar 20-30 la suta din stocul nostru.
Restul de 70-80 la suta este fabricat de propriul organism nostru.
Dar si în acest program personal de fabricare exista anumite diferente, datorate únor Factori Precum: factorii genetici si alimentatia.
În Acelasi timp, exista numeroase cauze de îngrijire producţia cresterea nivelului de colesterol: medicamentele fumatul, cofeina, Stresul,, aditivii alimentari sau poluarea mediului inconjurator.

Posted in: dieta, Uncategorized